Kas ir digitālo displeju programmatūra un kā to uzstādīt?

Photo of author
Written By Lauris Krams

Mūsdienās ir daudz dažādu veidu, kā vadīt savus darbiniekus uzņēmumā. Digitālie displeja stendi jau labu laiku ir aizvietojuši statiskās reklāmas un plakātus. Digitālie ekrāni ir daudz efektīvāki, jo uz tiem ir iespējams mainīt saturu un pielāgot to jebkuram gadījumam. Taču vispirms ir svarīgi saprast, kas ir digitālo displeju programmatūra – cik vienkārši ir to uzstādīt.

Digitālos displejus ir iespējams izmantot dažādiem mērķiem. Piemēram, uz tiem var rādīt uzņēmumu ziņas vai izmantot par veidu, kā uzlabot uzņēmuma iekšējo komunikāciju.

Šajā rakstā uzmanība vērsta uz to, kas tad īsti ir digitālo displeju programmatūra un padomi par to, kā to uzstādīt un kāpēc.

Digitālo displeju programmatūra paskaidrota

Digitālo displeju programmatūra ir sistēmas centrālais procesors. Programmatūra atvieglo datu apstrādi un to attēlošanu uz ekrāna jeb displeja.

Tas ir sadalīts divās atsevišķās daļās.

1. Satura pārvaldības sistēma (SPS)

Pirmā sastāvdaļa ir satura pārvaldības sistēma (SPS). Katrā programmatūras daļā ir informācijas panelis, kas lietotājiem ļauj pārraudzīt savas darbības. Viens no šādiem informācijas paneļiem vai komandu centriem ir digitālo displeju satura pārvaldības sistēma.

Atkarībā no platformas SPS veic tādus pienākumus kā ekrānu pievienošana tīklam, ekrānu pārvaldīšana, multivides līdzekļu (reklāmu), grafiku, ekrāna izkārtojumu, pārskatu un citas administratīvās funkcijas.

2. Mākonis satura pārvaldībai

SPS var apkalpot, izmantojot organizācijas privāto datu centru (uz vietas digitālās zīmes) vai no mākoņa. Mākoņa izmantošana ļauj uzņēmumiem vieglāk pārvaldīt serveru infrastruktūru, vieglāk izplatīt saturu pāri ģeogrāfiskām robežām un sasniegt lielisku pielāgošanās spēju.

Vienkārši izsakoties, var piekļūt savam informācijas panelim vai SPS no jebkuras vietas pasaulē, ja digitālo displeju programmatūra tiek veidota mākonī.

Ir daudz digitālo displeju programmatūras uzņēmumu, no kuriem izvēlēties. Lielākā daļa piedāvā līdzīgas funkcijas, tomēr katram uzņēmumam ir dažādas prasības attiecībā uz satura pielāgošanu.

digitālo displeju programmatūra

Digitālo displeju priekšrocības

Laikmetā, kad klienti vairs nereaģē uz drukātajām reklāmām un klientu piesaistīšanas izdevumi pieaug, šeit ir piecas digitālo displeju priekšrocības, kas var palīdzēt palielināt klientu bāzi.

Palielināta iesaiste un uzmanība

Digitālie displeji piesaista gandrīz par 400% vairāk uzmanības nekā statiskie displeji. Tie ne tikai iegūst vairāk skatījumu, bet arī to iesaistes rādītājs ir 83%, kas ir daudz augstāks nekā jebkurš tradicionālais medijs. Tāpēc ir gandrīz droši apgalvot, ka palielināsies gājēju plūsma un jauni klienti.

Digitālo displeju ieviešana ir samazinājusi gaidīšanas laiku bankās, slimnīcās un uzņēmumos, kuros ir daudz pakalpojumu. Un tas ir uzlabojis darbības efektivitāti un klientu noturēšanu. Tā rezultātā klientu sūdzību skaits samazinās, un patērētāji vairāk vēlas atgriezties, palielinot tā paša veikala ieņēmumus.

Zemas izmaksas un efektivitāte

Tā kā digitālajiem displejiem nav nepieciešama drukāšana, uzņēmumi, kas izmanto digitālo displeju programmatūru, var ietaupīt naudu par drukātiem materiāliem. Tas attiecas uz, piemēram, brošūrām, ēdienkartēm, tradicionālajiem reklāmas stendiem un masīviem plakātiem.

Digitālie displeji palīdz uzņēmumiem, samazinot mārketinga materiālu izplatīšanas un uzglabāšanas izdevumus, tādējādi ietaupot ne tikai naudu, bet arī laiku. Tā vietā uzņēmumi var koncentrēties uz augstas kvalitātes satura un vizuālo materiālu ražošanu, ietaupot naudu par drukāšanu un materiāliem.

Vienkārša uzstādīšana

Jūsu reklāmas var optimizēt un parādīt dažu klikšķu laikā, lai atbilstu jūsu mērķa tirgus pastāvīgi mainīgajām vajadzībām. Turklāt dizainu var vienkārši nosūtīt un dažu minūšu laikā izvietot uz jebkura displeja dažādās vietās.

Daudzas platformas ļauj vieglāk izveidot, izvietot un uzturēt esošo un nepieciešamo saturu.

Kā uzstādīt digitālo displeju programmatūru

Kad runa ir par digitālo displeju iestatīšanu, displeja programmatūras iegāde ir pirmais un vissvarīgākais solis. Tad ir jāņem vērā arī citi faktori. Piemēram, programmatūrai var būt nepieciešama pielāgošana un konfigurācija, lai tā atbilstu konkrētajām uzņēmuma vajadzībām.

Displejs var būt jāinstalē un jāintegrē esošajā IT infrastruktūrā. Lai gan veiksmīga digitālo apzīmējumu sistēmas ieviešana prasa rūpīgu plānošanu un izpildi, tā ir diezgan vienkārša metode jūsu tuzņēmuma modernizācijai.

Kopumā process ir ļoti vienkāršs un noteikti tā vērts, jo priekšrocības digitālajiem displejiem ir patiešām daudzas!

Ceram, ka šis raksts par to, kas ir digitālo displeju programmatūra, bija noderīgs!