Digitālie displeji – veids, kā uzlabot uzņēmuma iekšējo komunikāciju

Photo of author
Written By Lauris Krams

Digitālās informācijas popularitāte un pieprasījums pieaug ar vien vairāk, tāpēc arī biznesa vidē parādās ar vien jaunas digitālās inovācijas. Digitālie displeji ir viena no šādām inovācijām, kas var uzlabot uzņēmuma iekšējo komunikāciju.

Vislabāk pazīstam digitālos displejus kā reklāmas un mārketinga rīkus. Taču šajā rakstā aprakstīsi to, kā digitālie displeji var kalpot par noderīgu rīku uzņēmuma iekšējās kultūras stiprināšanā. Uzmanību pievērsīsim tieši iekšējai komunikācijai.

Raksta saturs:

Kas ir digitālie displeji

Digitālā instalācija, kas pazīstama kā “digitālie displeji“, attēlo video vai multivides saturu izglītības vai reklāmas nolūkos. Tie ir izplatīti gandrīz visur. Pateicoties digitālajiem displejiem, varam pasūtīt pārtiku no ātrās ēdināšanas ķēdēm bezkontakta veidā. Tāpat varam arī iegādāties kino biļetes, meklēt norādes muzejos un skatīt transportu sarakstus autobusu pieturās. Visi šie ir digitālo displeju piemēri.

Digitālie displeji  darba vietā

Protams, digitālie displeji var tikt izmantoti arī uzņēmumā, par ko arī ir šis raksts. Šāda veida displejiem darba vidē ir daudz priekšrocību, tāpēc mūsdienu uzņēmumi nevilcinās tos iekļaut birojos. Uzlabota darbinieku iesaiste (employee engagement) un sadarbība ir tikai dažas no digitālo displeju priekšrocībām.

Digitālie displeji sastāv no 3 būtiskiem elementiem:

  1. Digitālo displeju saturs — tā ir audio, video, attēlu, grafikas, teksta u.c. elementu kolekcija, kas apvienota, lai nodotu konkrētu vēstījumu.
  2. Digitālo displeju aparatūra — tā ietver tādas lietas kā ekrāni, projektori, maksājumu termināļi, printeri, kameras utt.
  3. Digitālo displeju programmatūra – tā ir infrastruktūra, kas ļauj izveidot, izplatīt, pārvaldīt un analizēt aparatūrā rādīto saturu.

Saskaņā ar Vikipēdiju digitālie displeji, kā to raksturo displeja tehnoloģijas, tostarp LCD, LED, projekcija un e-papīrs, pieder pie “digitālo rīku” kategorijas. Tomēr tas vēl nav viss. Aparatūra vien ir tikai neliela daļa no digitālajiem displejiem. Ir svarīgi padomāt par mūsdienu digitālo displeju funkcijām, pakalpojumiem un tehniskajām iespējām.

Digitālo displeju saturs

Viss, kas tiek parādīts displeja ekrānā, tostarp teksts, fotoattēli, animācijas, video un audio, tiek saukts par tā saturu. Tomēr “saturs” var attiekties arī uz galaproduktu, apvienojot dažādus mediju veidus, lai izveidotu stāstījumu.

Tādējādi galvenā uzmanība tiek pievērsta kopējam iespaidam, kas atstāts uz mērķauditoriju. Dinamiskais digitālais saturs piesaista klientus vai apkārtējos cilvēkus, iesaista viņus un var apkopot arī datus biznesa ieskatam.

Korporatīvajā vidē displejus var izmantot dažādiem nolūkiem. Tie var kalpot zināšanu apmaiņai, sapulču plānošanai, pasākumu koordinēšanai un darbinieku apmācībai.

Digitālo displeju aparatūra

Digitālie ekrāni, digitālie multivides atskaņotāji, projektori un audio sistēmas ir digitālo displeju aparatūras piemēri.

Šie digitālie displeji ir pieejami dažādos izmēros, izšķirtspējās, spilgtuma līmeņos. 

Piemēri: LCD/LED plakanie paneļi, projekcijas ekrāni, skārienekrāni un citi.

Digitālie displeji satur operētājsistēmu un programmatūras programmas, kas nepieciešamas digitāla satura palaišanai. 

Digitālo displeju programmatūra

Tā kā tik daudzas programmas piedāvā dažāda līmeņa funkcijas un tādējādi ir piemērotas dažādiem lietojumiem, ir grūti sniegt vispārīgu digitālā displeja programmatūras definīciju.

Tomēr mēs varam mēģināt panākt kompromisu, izstāstot ideāla digitālo displeju programmatūras īpašības. Labas programmatūras lietotājiem jāspēj ātri un viegli izstrādāt digitālā displeja pieredzi, kas var ietvert mijiedarbību, aparatūras integrāciju, trešās puses pakalpojumu integrāciju un datu vākšanu analīzei.

Tam vajadzētu nodrošināt pilnīgu elastību multivides formātu izvēlē. Un ir jāpieņem jebkurš dizains, izkārtojums vai scenārijs. 

Digitālie displeji

Iekšējās komunikācijas risinājumi ar digitālajiem displejiem

Tagad, kad mēs zinām, kas ir digitālie displeji, zinām arī to, ka tie ne tikai kalpo kā reklāma, bet arī var būt lielisks rīks organizācijas komunikācijas veicināšanai. Mūsdienās tehnoloģijām ir liela nozīme biznesā. Digitālie displeji ir tehnoloģiskais sasniegums, kas sniedz daudz priekšrocību iekšējai komunikācijai.

Šeit mēs koncentrējamies uz galvenajiem 5 iekšējās komunikācijas risinājumiem, ko var veikt ar digitālajiem displejiem birojā.

1. Iekšējo uzņēmuma ziņu nodošana uztveramā veidā

Digitālie displeji var tikt izmantoti dažādos veidos, lai uzlabotu iekšējo komunikāciju uzņēmumā. Uzņēmuma ziņu rādīšana – piemēram, sapulču laiki un pasākumi, ir viens no populārākajiem šo displeju pielietojumiem.

Digitālo displeju spēja pievērst uzmanību, izmantojotspilgtu un interesantu grafiku, dinamiskas filmas un atšķirīgus fontus, padara to pievilcīgu. Arī ekrāni, kas izmantoti šajos displejos, pastāvīgi attīstās. Video izšķirtspējas lielums palielinās. Krāsu spektrs paplašinās un kļūst spilgtāks.

Jo pievilcīgāki izskatīsies uzņēmuma jaunumi, jo lielāka iespēja, ka darbinieki tos atcerēsies. Kā jau minējām mūsu rakstā Praktiski gadžeti, kas atvieglos ikdienu, tehnoloģijas ir šeit, lai atvieglotu mūsu ikdienu un darbus.

2. Svarīgu datu un labāko darbinieku izcelšana

Lai darbinieki zinātu, kā klājas viņu organizācijai, parādiet viņiem uzņēmuma informācijas paneli. Tas uzlabos iekšējo komunikāciju un ļaus jūsu darbiniekiem redzēt iespējamos ieguvumus no viņu pūlēm. 

Parādiet uzņēmumam svarīgus finanšu datus kopā ar izvirzītajiem mērķiem un rezultātiem.

Izmantojiet analītiskos datus, lai informētu savu komandu par uzņēmuma pašreizējo situāciju. Jūsu darbinieki labāk izpratīs jūsu organizāciju un tiks iedvesmoti sasniegt savus mērķus, izmantojot pārskatus un statistiku. 

Vēl var izcelt arī nedēļas vai mēneša labākos darbiniekus. Kādus konkrētus sasniegumus, rezultatus un veikumus. Tas sniegs atzinību tiem, kas labi padarījuši darbu, kā arī iedvesmos pārējos pacensties vairāk.

3. Saturs no sociālajiem medijiem

Digitālo displeju ekrāni var pārraidīt interesantu saturu no sociālo mediju platformām. Tas uzlabos iekšējo komunikāciju un padarīs komandai zināmu jūsu uzņēmuma sociālo klātbūtni. 

Palaidiet sociālo mediju plūsmas, jaunumus no Workplace, Instagram, Slack vai jebkura cita tīkla, ko izmanto jūsu uzņēmums.

Varat arī parādīt savu kolēģu grupas fotoattēlus īpašos pasākumos, piemēram, uzņēmuma izbraukumos, konferencēs, ceļojumos un atvaļinājumos.

iekšējā komunikācija uzņēmumā

4. Veids, kā izmērīt darbinieku iesaisti

Digitālo displeju spēja izplatīt vēstījumu, iespējams, ir to lielākais ieguvums, taču tam vajadzētu arī palīdzēt novērtēt to ietekmi uz to, kā darbinieki ar tiem mijiedarbojas. Piemēram, varat analizēt jūsu displejos redzamās ziņojumapmaiņas ietekmi un noteikt, kāda veida saturs rezonē ar jūsu darbiniekiem un kolēģiem.

Visprecīzākais veids, kā to izmērīt, ir daudzkanālu platforma, kas ļauj ievietot QR kodus savos digitālajos displejos. Novirziet savus darbiniekus uz jūsu galveno lapu, kurā ir vairāk informācijas. Tādā veidā QR kodi ne tikai nodrošina ātru un vienkāršu metodi mijiedarbībai ar displejiem, bet arī ļauj precīzi zināt, kas to ir izdarījis.

5. Vairo prieku

Lai gan digitālo displeju ekrāni ir paredzēti nopietnam mērķim, tie var būt arī izklaidējoši. Patiesībā humora iekļaušana digitālo displeju satura plānā var pārsteigt un iepriecināt auditoriju, radīt veselīgāku, dzīvīgāku darba vietas kultūru un uzlabot darbinieku pieredzi.

Ir vairāki humoristisku ziņojumu piemēri, kas ir izplatījušies un tika rādīti digitālajos stendos ceļa malās vai sabiedriskā transporta tīklos, piemēram, Londonas metro.

Iedomājieties, kā tas varētu uzlabot morāli darbavietā, ja īss humoristisks dzejolis var iedvesmot londoniešu sirsnīgu reakciju sastrēgumstundās (iespējams, pasaulē skarbākā auditorija). Padomājiet par kādu foršu citātu, sezonālu recepti, atbilstošu vārdu spēli vai pat attēlu no neseniem korporatīvajiem pasākumiem iekļaušanu digitālo displeju saturā.

Digitālie displeji ir rīks, ko ir vērts iekļaut savā biznesā! Ja šis temats jūs ir ieinteresējis, ieskatieties mūsu rakstā Kā uzlabot pārdošanu ar stendiem.

Paldies, ka lasāt mūsu rakstus!